Welkom bij onze Algemene Voorwaarden
Wij willen graag je partner zijn voor al je evenementen die je wilt organiseren. Dat moet eenvoudig voor je zijn, zodat je je kunt richten op de inhoud en je gasten. Dan verwacht je van Meeting Partner korte en heldere voorwaarden.
Onze voorwaarden
- Je mondelinge-, telefonische-, schriftelijke- of elektronische reservering bevestigen wij binnen 1 werkdag.
- We hanteren de volgende annuleringskosten voor arrangementen:
- 25% van de arrangementskosten tot 4 weken voor de gereserveerde datum
- 50% van de arrangementskosten tot 3 weken voor de gereserveerde datum
- 75% van de arrangementskosten tot 2 weken voor de gereserveerde datum
- 100% van de arrangementskosten tot 1 week of korter voor de gereserveerde datum
- Zijn er bijzonderheden laat het ons zo snel mogelijk weten. We realiseren altijd een oplossing.
- Wil je gebruik maken van aanvullende diensten of bijzonderheden die je meldt op de dag van de meeting, dan zullen we altijd een passende oplossing voorstellen.
- Is er gedurende je meeting iets, waar je niet tevreden over bent, meld het direct bij de Meeting Manager. Op dat moment kunnen we er iets aan doen.
- De betaaltermijn voor onze facturen is 14 dagen.